niedziela, 21 kwietnia 2013

M&M




M&M- czyli Mozzarella i Melon w roli głównej !
Podobała Wam się dwuskładnikowa (praktycznie) sałatka z cykorii i pomarańczy? Ja takie baaardzo lubię- szybkie, tanie i łączą świetne smaki! To coś podobnego! Dla mnie bomba!

Składniki na porcję dla 2-3 osób:
- 1/2 małego melona (zielony, miodowy wg uznania)
- 1 kula mozzarelli w zalewie

Sos bazyliowo- miodowy:
- 4 łyżki wody (gorącej)
- 4 łyżki miodu (najlepszy byłby płynny)
- sok z cytryny (z 1 plasterka )
- ok. 10 listków świeżej bazylii - jest najlepsza (lub 2 łyżeczki suszonej)*

Melona pokroić w średnia kostkę, mozzarellę w paski. Sos- wymieszać wszystkie składniki (jeśli mamy suszoną bazylię), jeśli używamy świeżej bazylii należy ja poszatkować jak najdrobniej- zalać sałatkę.
Prawda, że prościzna? :D

* Ja użyłam suszonej, gdyż nie mogłam dostać świeżej, ale naprawdę polecam świeże zioła zawsze i wszędzie !

Smacznego!

Przepis wymyśliłam ja, ale nie jest zbyt autorski, każdy może połączyć dwa składniki i powiedzieć, że wymyślił sałatkę ; )
Sos również mojego autorstwa, ulubione smaki to wszystko ! :) / My

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz