sobota, 20 kwietnia 2013

Dla każdej kobiety... :)


Drink dla każdej kobiety (o wiele lżejsze klimaty, niż poprzednik), ale także i dla wszystkich lubiących wino i   Sprite'a ! :D

Może po prostu dla tych, którzy nie mogą wypić tyle co inni, albo jak tam sobie chcecie, dla każdego ! :)

Składniki:
- 1/2 szklanki wina białego półsłodkiego (użyłam Carlo Rossi, bo takie miałam w domu w lodówce, ale może być każde inne również tańsze- przecież o to nam zazwyczaj chodzi !;) )
-1/2 szklanki Sprite'a
- lód wg uznania
- wiśnie (opcjonalnie, dodałam, bo lubię owoce w drinkach i żeby ładnie wyglądał)

Wlewamy Sprite'a, dopełniamy winem, lub odwrotnie.  Wrzucamy lód, wiśnie.
Voilà !

Mam nadzieję, że wypróbujecie ! My !

P.S. Tak właśnie, zapomniałam napisać, że drink jest tak lekki, że nawet moja Mama skusiła się na spróbowanie i wypicie, chociaż nie pije w ogóle! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz