sobota, 20 kwietnia 2013

Grrrreen Drink !



Nazwa- wymyśliłam przed chwilą, wiem, nie jest zbyt oryginalna, ale to dlatego, że nie znam typowej nazwy tego drinka. Możecie do woli główkować każda wersja dotycząca mięty i ogórka będzie super ! :P
Prawdopodobnie wiele osób zna tego drinka, postanowiłam go wrzucić za niecodzienne połączenie smaków i aromat ogórka, który nie jest stałym bywalcem jeśli chodzi o bary. :)

Dla osób lubiących mocniejsze klimaty proponuje powiększyć porcję wódki.

Składniki:

- 50 ml wódki miętowej (użyłam Gorzka Żołądkowa- Mięta)
- 200 ml oranżady cytrynowej (użyłam Sprite'a i polecam Sprite'a, tańsze są słodsze i mniej kwaśne)
- 3-4 plasterki świeżego ogórka
- lód (wg uznania)

Wkładamy ogóreczka, lodzik, wlewamy wódkę, dopełniamy Sprite'm :)
Gotowe !

Drink jak i kolejny od Pingwina z mojego Osiedla :) Pozdrawiam Pingwina i Was wszystkich, My ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz